مشاوره حسابرسي

۴۳ بازديد

مشاوره حسابرسي

در مشاوره هاي حسابرسي شما مي توانيد تمامي عمليات مالي و اسناد مرتبط با اين عمليات را جهت رفع مغايرت هاي احتمالي و خلاهايي را كه در نتيجه نقص مدارك و عملكرد مشخص شده، مورد بازنگري و بررسي قرار دهيد و براي رفع آن چاره اي بيانديشيد.

در اين مشاوره ها مي توانيد انتظار رعايت اصول حسابداري در تهيه صورت هاي مالي، تهيه صورت هاي مالي فاقد تحريف، برآوردهاي حسابداري معقول در شرايط موجود، تعيين سطح اشتباهات و تقلبات (بي اهميت ، بااهميت، اهميت اساسي) در صورت هاي مالي و برنامه ريزي و اجرا جهت كشف تحريفات با اهميت در صورت هاي ماليتان را داشته باشيد.

حسابرسي چيست؟

اگر بخواهيم تعريف ساده اي از حسابرسي شركت ها ارائه دهيم بايد بگوييم اين عمل به معناي بازرسي صورت هاي مالي به منظور كشف سو استفاده ها، تقلب ها و مغايرت‌ صورت هاي مالي با گزارشاتي است كه توسط حسابداران ثبت شده‌ اند. ارائه خدمات حسابرسي به شركت ها، مديران را براي ارتقا سيستم مالي ياري مي دهد.

 

معرفي مدير گروه مشاوره حسابرسي

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

مشاور حسابرسي كيست؟

مشاور حسابرسي فردي است كه علاوه بر گذراندن تحصيل در رشته حسابداري و داشتن تحصيلات عاليه در اين رشته، دوره هاي تكميلي حسابرسي را گذرانده و پس از شركت در آزمون حسابرسي، گواهي نامه مورد نياز اين رشته را كسب كرده است، كار اين مشاوران در اين نقطه به پايان نمي رسد بلكه مشاوران حسابرسي بايد حداقل ? سال سابقه كار حسابداري يا ? سال سابقه كار حسابرسي داشته باشند تا بتوانند به جامعه مشاوران حسابرس بپيوندند، اين مشاوران علاوه بر دامنه وسيع اطلاعات و اشرافي كه به تمامي امور حسابداري دارند با نگاه تيزبين خود قادر به كشف تقلب و اختلاف حساب هاي احتمالي به سريع ترين شكل ممكن هستند.

 

وظايف مشاور حسابرسي چيست؟

بازرسي صورت هاي مالي و حسابهاي موسسه يا بنگاه و مقايسه آنها با اصول و استانداردهاي حسابداري

جمع آوري ارقام و تحليل آماري

كنترل و بررسي عمليات حسابداران و بررسي صحت گزارشات ارسال شده توسط آنها

ارائه گزارش بررسي‌هاي خود به هيئت مديره، سهامداران، بانك‌ها و ساير افراد ذينفع

بررسي صحت عملكرد كاركنان و حسابداران

ارزيابي سيستم گزارش مالي شركت

ارائه پيشنهاد جهت پيشرفت، توسعه و كنترل امور واحد تجاري

بررسي صحت گزارش هاي ارائه شده توسط حسابداران

جلوگيري از بروز تقلب و سوء استفاده مالي

ارزيابي توان مالي بنگاه و ارائه راهكار جهت پيشرفت و ساماندهي امور مالي

 

pcel_s6.png

ايجاد ارتباط مؤثر بين گروه حسابرسي و مديران و مسئولين دستگاه تحت حسابرسي در انجام حسابرسي عملكرد از اهميت حياتي برخوردار است، اين ارتباط ديدگاه حسابرسان در خصوص جنبه‌هاي مختلف موضوع در دستگاه مورد حسابرسي را نيز بهبود ميبخشد.

 

مزاياي مشاوره حسابرسي مالياتي چيست؟

انجام حسابرسي براي هر مجموعه اي مزاياي بسياري در پي دارد، اما زماني كه پاي حسابرسي به حيطه ماليات ها مي رسد انجام آن ضرورتي قانوني مي گردد، برخي از مزاياي اين نوع حسابرسي را با هم مرور مي كنيم:

جمع‌آوري داده‌هاي صحيح و معتبر از شرايط مالي موسسات و شركت ها (اين اطلاعات مي توانند ديد كاملي از شرايط به مديران بدهند)

تعيين مقدار و كيفيت دقيق داده هاي مالي كه در كسب و كار موجود است

پيشگيري از مشكلات و جريمه‌هاي احتمالي ناشي از دير پرداختن ماليات و ارائه راه حل در صورت نياز

بررسي وضعيت شركت جهت استفاده از تخفيف‌ها و معافيت‌هاي مالياتي

تهيه لوايح مالياتي جهت ارائه در مراحل مختلف حل اختلاف مالياتي

مهمترين نقش حسابرس در رسيدگي به صورت هاي مالي اعتباردهي است. منظور از اعتباردهي حسابرسان عبارت است از ايجاد اطمينان نسبت به قابليت اتكاي صورت هاي مالي.

 

چرا مشاور حسابرسي براي نظارت بر فعاليت حسابداران ضروري است؟

هرچند داشتن نگاه مثبت نسبت به كارمندان به ويژه كاركنان قسمت حسابداري، همواره به عنوان ضرورتي در دستور كار صاحبين مشاغل قرار دارد، اما اين واحد هم مي تواند بستر ناهماهنگي هاي شايان توجهي گردد و ضررهاي مالي چشمگير و گاها ورشكستگي يك بنگاه اقتصادي را رقم بزند، با اين اوصاف همانگونه كه بي اعتمادي چالش آفرين است، داشتن اطمينان تمام و كمال بدون هيچگونه بازرسي هم مي تواند چالش هاي چشمگيري را در آينده رقم بزندكمي دقت در سئوالات زير ضرورت استفاده از خدمات حسابداري را برايمان واضح مي نمايد:

آيا مي‌توان تمامي حسابداران را با يك چشم ديد؟

آيا در هياهوي تراكنشات، به ويژه در مجموعه هاي بزرگ اما بي نظم احتمال سوء استفاده مالي وجود ندارد؟

آيا مي‌توان تمام حساب‌ها از جمله اسناد و مدارك تجاري يك مجموعه را به دست يك كارمند سپرد؟

آيا اطمينان چشم بسته و بيش از حد در دراز مدت زمينه ساز فساد و فريبكاري در يك شخص نمي شود؟

اگر يك مدير يا سهامداران يك موسسه از حساب و كتاب هاي مكتوب و اعداد سر در نياورند، چگونه مي توانند متوجه دزدي از دارائي ها و حساب هايشان گردند ؟

اين در حاليست كه ممكن است گاهي تك تك اعضاي شركت نيز با يكديگر هماهنگ و هم راستا بوده، اما در جهتي خلاف قانون حركت نمايند كه در اين شرايط نيز ارائه گزارشي دقيق و بي‌طرفانه از سوي يك حسابرس به اداره ماليات يا سازمان حسابرسي كشور لازم و ضروري به نظر مي‌رسد.

دروغگويان مي‌توانند عدد‌سازي كنند و اعداد مي‌توانند دروغ بگويند

 

خدمات مشاوره حسابرسي شامل چه مواردي مي شود؟

خدمات حسابرسي در زمينه هاي گوناگوني ارائه مي گردد، نگاهي به زمينه هاي كاركرد حسابرس و شرح وظايف او در اين قسمتها مي اندازيم:

مشاوره حسابرسي صورت هاي مالي

صورت هاي مالي انواع گوناگوني دارد كه شامل ترازنامه، صورت سود و زيان، صورت سود و زيان جامع و صورت وجوه نقد مي‌گردد. حسابرسي اين صورت ها با هدف حصول اطمينان از مطابقت تمامي اسناد مربوط به صورت هاي مالي با استانداردهاي آن انجام ميگردد .

مواردي چون تاييد وجوه، ارزشيابي، كامل بودن، چگونگي ارائه و افشا تمامي اهداف حسابرسي اقلام مندرج در صورت هاي مالي در حسابرسي صورت هاي مالي بايد بررسي و استخراج گردند. اين نوع حسابرسي با هدف اعتبار بخشيدن به صورت هاي مالي انجام مي گردد، در حقيقت اين اعتبار دهي پس از بررسي تمامي اسناد و مدارك و اعلام مطابقت آنها با استانداردهاي حسابرسي انجام ميگيرد .

اين اعتباربخشي براي ذينفعان و استفاده كنندگان از اين صورت ها اين امكان را به وجود مي آورد كه اهدافشان را با اطمينان كامل در اين صورت هاي مالي پيگيري نمايند، به همين دليل هم حسابرسي اين صورتها و چگونگي انجام آن از اهميت ويژه اي برخوردار است، حسابرسي صورت هاي مالي به دو صورت داخلي و خارجي انجام و به مديريت گزارش مي شود، ولي در حسابرسي خارجي گزارش دهي به ارگان هاي خارجي و ذيربط هم انجام مي گردد.

 

حسابرسي عملياتي

حسابرسي عملياتي يكي از مهم ترين انواع حسابرسي است كه در تصميمات مديريت هم تاثير بسيار زيادي دارد، اين گونه از حسابرسي به جهت تاثير بالا و صرفه اقتصادي انجام ميگيرد، در حقيقت در اين روش فرآيند اثر بخشي، كارايي و صرفه داشتن فعاليت هاي شركت توسط حسابرسان مورد بررسي قرار ميگيرد .

مديران از طريق نتايج حاصل از اين حسابرسي نسبت به عملكرد مالي خود تصميم اتخاذ مي نمايند و اين امكان وجود دارد كه استراتژي هاي مالي خود را هم تغيير دهند، به همين علت بايد در نهايت دقت و تخصص انجام و به افراد خبره سپرده گردند.

ميخواي اطلاعات حسابرسي خودت رو بيشتر كني؟؟؟

 

مشاوره حسابرسي مالياتي

ماليات و پرداخت آن در تمامي كسب و كارها جايگاه خاص خود را دارد، پرداخت هايي كه با نام ماليات انجام مي گردد بايد علاوه براينكه داراي اسناد و مدارك كافي است در جايي هم ثبت و نگهداري شود، در حسابرسي مالياتي تمامي اين اسناد و مدارك مالياتي مورد بررسي قرار مي گيرد.

حسابرس مالياتي بايد دقيق بداند كه موسسه مربوطه شامل كدام دسته ازماليات ها مي گردد و چه مداركي را بايد فراهم نمايد، در اين نوع حسابرسي بايد اطلاعات صحيح و قابل ارزشيابي ارائه گردد، همچنين در اين نوع حسابرسي مي توان عواقب عدم يا دير كرد در پرداخت پاره اي از ماليات ها را كم كرد كه البته تمام اين موراد بسته به تبحر و تخصص شخصي است كه عمليات حسابرسي را بر عهده دارد.

اسنادي كه در اين نوع حسابرسي مورد بررسي قرار ميگيرند و نياز به ارائه آنها وجود دارد شامل اسناد ماليات بر ارزش افزوده، گزارشات فصلي و اظهارنامه هاي مالياتي مي گردد . گفتني است كه ارسال اظهارنامه هاي مالياتي نزد حسابرس قبل از ارسال مي تواند مانع علي الراس شدن گرديده و از اتلاف وقت و منابع جلوگيري نمايد.

 

گزارش حسابرسي جهت اخذ وام

اين گزارش ها جهت ارائه به بانك ها براي اخذ وام و تسهيلات هم استفاده مي گردد كه البته براساس قوانين داخلي بانك ها در صورتي كه نتايج حسابرسي مورد تاييد بنگاه مربوطه باشد و تمامي اسناد و مدارك مالي و مالياتي بدون نقص يا فاقد نقصهاي بزرگ باشد صاحبان مشاغل مي توانند از آن اسناد جهت درخواست وام از بانك ها استفاده نمايند. البته نحوه ارائه اين مدارك به بانك ها از فرمت خاصي تبعيت مي نمايد و ارائه دهندگان بايد از اين جزئيات و الزامات مطلع باشند.

هزينه مشاوره حسابرسي

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره حسابرسي تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

درباره مشاوره حسابرسي، آيا مي دانستيد؟

تحصيل بيش از ?? درصد درآمدهاي مستمر سالانه يك موسسه حسابرسي از يك صاحبكار يا گروه صاحبكار خاص، براي مدتي بيش از ? سال مي تواند موجب بروز شك و ترديد و ابهام نسبت به استقلال موسسه حسابرسي گردد.

انجام عمليات حسابرسي يك صاحبكار براي مدتي بيش از ? سال توسط يك مسئول كار و بيش از ? سال با مسئوليت يك شريك ممكن است باعث خدشه دار شدن استقلال حسابرس شود.

چنانچه قبل از اتمام كار حسابرسي، صاحبكار تصميم به تغيير حسابرس داشته باشد، حسابرس جايگزين بايد جامعه حسابداران رسمي ايران را از اين موضوع مطلع نمايد.

هرچه سطح اهميت بالاتر باشد، خطر حسابرسي كاهش مي يابد.

هنگامي كه خطر ذاتي و كنترل بالا باشد، حسابرس با افزايش آزمون هاي محتوا، خطر عدم كشف را به سطح قابل پذيرش كاهش مي دهد.

هنگامي كه خطر كنترل بالاست، خطر عدم كشف قابل قبول بايد پايين باشد تا خطر حسابرسي به سطحي قابل قبول كاهش داده شود.

قابل اتكاترين شواهد حسابرسي، مشاهدات حسابرس است.

ماموريت آرموو در مشاوره حسابرسي

مشاوران حسابرسي آرموو با بررسي دقيق، همه جانبه، كارشناسانه و موشكافانه موضوعاتي كه طرح مي نمائيد و با استفاده از تمام ابزارهاي به روز در حسابرسي عملكرد (شاخص ها، معيارها و سنجه هاي معتبر) و اتخاذ رويكردهاي معتبر و حرفه اي (مقايسه با معيارها، مقايسه با عملكردهاي برتر و مانند آن)، توجيحات فني خود در خصوص صحت و اعتبار رويكردها، رفع مغايرات احتمالي را ابراز مي نمايند و با اطمينان به فرآيند، نتايج، يافته هاي خود توصيه هايي را در قالب مشاوره هاي حسابرسي به وضوح بيان مي نمايند، اين توصيه ها ميتواند در تهيه  آئين نامه ها و دستورالعملهاي داخلي بنگاه ها موثر باشد كما اينكه از تاثير راهنمايي هاي مشاوران آرموو در زمينه پلمپ دفاتر قانوني ، تحرير دفاتر قانوني ، تهيه و ارسال اظهارنامه هاي مالياتي نمي توان غافل شد .

 

براي رفع ابهامات خود در خصوص حسابرسي و بررسي صورت هاي مالي خود با مشاوران ما تماس بگيريد

 مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني (?????-???) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/audit-advice/

 

ماجراي شايعه مرگ امير تتلو ؟!

۵۵ بازديد

ماجراي شايعه مرگ امير تتلو ؟!


چندي قبل ادمين تلگرام كانال امير تتلو (مقصودلو) اعلام كرد اين خواننده جنجالي فوت كرده اما پس از دقايقي اين پيام از كانالش پاك شد.

به گزارش اول فارس، دو، سه روزي است فعاليت امير تتلو در كانال تلگرامي‌ و كانال يوتيوب وي قطع شده و عصر امروز بود كه ادمين تلگرام كانال امير مقصودلو اعلام كرد اين خواننده جنجالي فوت كرده اما پس از دقايقي اين پيام از كانالش پاك شد.

گفتني است، همزمان سايت شرط بندي اين خواننده پر حاشيه بسته شده و تنظيم‌كننده آثارش هم عكس اكانت خود را سياه كرده است.

شايعه مرگ تتلو پس از آن مطرح شد كه شايعه درگذشت محمدرضا شجريان موجي از واكنش‌ها را برانگيخت.

برخي كاربران اعتقاد دارند چنانچه وضعيت فعاليت تتلو در فضاي مجازي تعيين تكليف نشود اين احتمال وجو دارد كه وي دستگير شده باشد.

بامداد امروز كه خبر فوت اميرحسين مقصود لو قوت گرفته بود، امين فردين در پيج اينستاگرامي خود اين خبر را تكذيب كرده و ساعاتي بعد تتلو در كانال تلگرامي خود به اين شايعه واكنش نشان داده و اين آن را رد كرد.
اميرحسين مقصودلو مدعي شده كه كرونا نمي‌گيرد و نمي‌ميرد.

 

“‏ساعت دو صبح امروز ??#تتلو?? زنده شد و با فحشهاي ركيك هوادارا و رسانه هاي كه خبر مرگ اش رو باور كرده بودن رو فحش كش كرد.خبري كه اولش كانال تلگرامش زد تا چرخش مالي سايت شرط بندي ش بنا به گفته ادمينهاش، همون شب سه برابر بشه. اون راه پول در آوردن رو خوب بلده. از آثار معاشرت با «??#مونتيگو??» “


از جمله سوالاتي كه در بين كاربران براي تلگرام امير تتلو مطرح است در مورد علت فحاشي هاي تتلو در كانال هاي تلگرامش و درخواست از آن ها براي دنبال كردن او در يوتيوب است. نكته اي كه كاملا واضح است، تتلو در اينستاگرام مانند ساير دوستان خود مثل پويان مختاري، ساشا سبحاني، ندا ياسي و … درآمد زيادي داشت. او با تبليغ هايي كه مي كرد به درآمد بالايي رسيده بود.

با بسته شدن صفحه اينستاگرام، تتلو منبع درآمد خود را ازدست مي دهد. دليل فحاشي هاي او هم همين مي باشد. علت درخواست از طرفداران براي حضور در يوتيوب هم براي كسب درآمد از آن جاست كه با ناكام ماندنش در كشاندن طرفداران، تهديدهايي براي رفتن از دنياي مجازي را مي دهد.

البته او اين كار خود را عملي كرده و در تلگرامش اعلام مي كند ديگر به آن ها پيام نمي دهد و فقط ادمين ها كانال را اداره مي كنند.

منبع : hirubsungharchak

 

روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد.

۴۹ بازديد

روش هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد

 

jgdr_c8.jpg

08
 

تقريبا همه مردم جهان هديه گرفتن را دوست دارند. اما اگر اين هديه به روشي خاص و سوپرايزكننده باشد، بدون شك هيجان و خوشحالي بيشتري به‌دنبال خواهد داشت. به همين خاطر گالري پرسته در ادامه اين مطلب چند روش خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد را آموزش داده است.

هديه را در عروسك (يا حيوان خانگي) جاسازي كنيد

براي هديه دادن جواهرات و زيورآلات مي‌توانيد يك حيوان عروسكي بانمك خريداري كنيد و گردنبند طلا، دستبند يا انگشتر را دور گردن آن بياويزيد و عروسك را به شريك عاطفي خود هديه دهيد.

يا اگر حيوان خانگي داريد همين كار را با سگ يا گربه انجام دهيد. مثلا مي‌توانيد دستبند طلا كه خريده‌ايد را از گردن حيوان خانگي بياويزيد. (البته مطمئن شويد كه توسط حيوان خانگي‌تان پاره نمي‌شود.) يا هديه را درون جعبه بگذاريد و با روباني زيبا آن را دور گردن حيوان خانگي‌تان آويزان كنيد تا خيالتان هم راحت باشد كه براي طلا مشكلي پيش نمي‌آيد.

هديه سوپرايز تولد را در يكي از وسايل موردعلاقه‌اش مخفي كنيد

مي‌توانيد طلا و جواهري كه براي فرد مورد نظر خود خرده‌ايد را درون جعبه شكلات دلخواه او، درون گلدان يا در ميان دسته‌اي از گل‌هاي محبوبش بگذاريد و او را هيجان‌زده كنيد.

يا مثلا مي‌توانيد هديه را درون جعبه مخصوصش بگذاريد، جعبه را به كمك روبان به گلدان وصل كنيد و آنها را هديه كنيد.

بيشتر بخوانيدترفندهاي هديه دادن؛ چگونه اندازه دقيق انگشتر را تشخيص دهيم

با بازي و طرح معما محل هديه را به او نشان دهيد

از ديگر روش‌هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد اين است كه هديه را در گوشه‌اي از خانه، حياط، باغچه، ماشين، هر جايي كه به نظرتان مناسب است و امكانش برايتان مهياست، مخفي كنيد.

سپس، روي برگه‌هاي كوچكي جمله‌اي براي او بنويسيد كه مجبور شود به محل موردنظر شما برود و مثلا كشويي كه هديه در آن است را باز كند. به اين ترتيب او را هيجان‌زده و سورپرايز خواهيد كرد.

اين جمله‌ها به شخصيت و علاقه‌مندي‌هاي طرف مقابل بستگي دارد و شما اينجا بايد نهايت خلاقيت خود را به خرج دهيد و مطمئن شويد كه نامه‌تان به اندازه كافي حس كنجكاوي او را برانگيخته مي‌كند.

براي سورپرايز تولد هديه طلا را درون پوست ميوه‌هاي خشك بگذاريد

براي طلاهاي كوچك همانند آويزهاي دستبند گالري پرسته، انگشترهاي ظريف يا حتي آويزهاي گردنبند كه اندازه بسيار كوچكي دارند، مي‌توانيد از ميوه‌هاي خشكي همچون گردو استفاده كنيد.

براي اين منظور بايد گردوي خشك را با احتياط از وسط دو نيم كنيد. مغز گردو را خارج كنيد. داخل پوسته را بشوييد و پس از خشك كردن با چسب‌هاي اكليلي داخل آن را پرزرق و برق كنيد تا بستر مناسبي براي طلاي شما ايجاد شود.

سپس يك تكه كوچك فوم داخل گردو بگذاريد و طلا را روي فوم قرار دهيد.

دو نيمه گردو را به هم وصل كنيد و با يك تكه روبان بسيار باريك اين دو نيمه را به هم محكم كنيد.

اين روش براي هديه دادن طلا واقعا خلاقانه است و مطمئن باشيد كه طرف مقابل شما با چنين موقعيتي هرگز مواجه نشده است.

بيشتر بخوانيد كادو ولنتاين دخترانه

هديه طلا را درون سيني غذا جاسازي كنيد 

او را به رستوران مورد علاقه‌اش ببريد. پس از سفارش دادن غذاي موردعلاقه‌اش، به بهانه‌اي به پيشخوان برويد و از گارسون بخواهيد كه هديه را درون سيني غذاي او جاسازي كنيد. وقتي شخص موردنظر شما بخواهد غذايش را ميل كند با جعبه زيباي كادو مواجه و بدون شك هيجان‌زده و خوشحال مي‌شود.

توصيه مي‌كنيم هديه را درون غذا يا درون نوشيدني قرار ندهيد زيرا خطرناك است!

در آخر هم يادآوري كنيم در صفحه اول سايت پرسته، گزينه‌اي به نام «هديه» وجود داردبا كليك روي اين گزينه، سه صفحه مجزا به عنوان‌هاي «هديه زنانه»، «هديه مردانه» و «هديه كودكان» نمايش داده مي‌شود.

شما بايد پس از تعيين جنسيت مخاطب خود، روي يكي از اين صفحه‌ها كليك كنيد. در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، تمامي طلاهاي دست‌ساز پرسته كه قابل هديه دادن هستند نمايش داده خواهند شد. در اين مرحله كافيست كه بر اساس بودجه خود، از ستون سمت راست صفحه، فيلتر قيمت را اعمال كنيد.

 

 

 

چگونه لوازم كادويي فانتزي خريداري كنيم؟

۴۸ بازديد

مي توان گفت براي تمام افراد دكوراسيون منزل اهميت زيادي دارد و اين موضوع تحقق پيدا نمي كند مگر با لوازم كادويي! لوازم كادويي را مي توانيد هم به كساني كه دوستشان داريد كادو بدهيد، هم با وجود آن ها خانه خود را تغييرات اساسي بدهيد.
به گزارش كاماپرس، بسياري از مردم در سراسر جهان به خصوص در ايران علاقه دارند كه به عزيزان خود در موقعيت هاي مختلف كادوهاي گوناگون بدهند. اين فرهنگ دوست داشتني، حس دلپذيري را هم براي كادو دهنده و هم كادو گيرنده به همراه مي آورد؛ چنانچه برخي از اين كادوها را مي توانيد در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.
برخي از افراد ممكن است در هنگام خريد كادو دچار سردرگمي مي شوند و اين كار را بسيار دشوار مي دانند. شما مي توانيد با استفاده از لوازم كادويي فانتزي مختلف دوستان خود را خوشحال كنيد. خريد لوازم كادويي مانند خريد گلدان يا استند آرايشي براي بسياري از دوستان شما لذت بخش است. شما مي توانيد به جاي خريد گل، يك گلدان به دوستان خود هديه دهيد كه آن ها هم از گياهان آبزي و هم ماهي ها همزمان لذت ببرند.

.

wmzi_c1.jpg

 

 

 

مزيت خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك
شما براي خريد كادو  ي خود دو راه متفاوت در پيش رو داريد يكي خريد حضوري از مغازه يا فروشگاه و ديگري خريد اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين.
خريد حضوري از نظر اينكه كادو را از نزديك ديده و آن را تهيه مي كنيد يك مزيت محسوب مي شود ولي هزينه رفت و آمد و صرف وقت زياد از معايب آن به شمار مي رود.
خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك يك انتخاب مناسب براي عزيزان شما به شمار مي رود. شما مي توانيد با مراجعه به سايت هايي كه لوازم كادويي فانتزي دارند و با انتخاب كالاي مورد نظر، آن را درب منزل خود تحويل بگيريد. به اين صورت شما مي توانيد به راحتي بدون صرف وقت وهزينه زياد، گزينش درستي را انجام دهيد.
بايد براي تهيه لوازم كادويي شيك علايق فرد مورد نظر را بدانيد. اگر شما تيپ شخصيتي فرد را بدانيد، به راحتي مي توانيد كادوي خود را تهيه نماييد.


لوازم كادويي منزل
لوازم كادويي منزل در انواع و قيمت هاي مختلف وجود دارد. با خريد اين لوازم براي خود و يا عزيزانتان مي توانيد از زيبايي هاي آنها لذت ببريد. برخي از اين وسايل عبارتند از: تابلو دكوراتيو كه در اندازه هاي متفاوتي وجود دارند. مانند تابلو مدرن يا تابلو فرش كه ضمن آنكه برخي از اين لوازم كادويي چوبي و برخي پلاستيكي هستند ولي هر چه كه باشند داراي زيبايي و جذابيت هستند و فرد استفاده كننده از آن لذت مي برد. اگر مي خواهيد براي عزيزانتان لوازم كادويي فانتزي را به عنوان هديه انتخاب كنيد، مي توانيد به سادگي از سايت ويژن پلاست كالاي مورد نظر خود را انتخاب و تهيه كنيد. اين فروشگاه اينترنتي با عرضه محصولات خود كه داراي استانداردهاي منطبق با اتحاديه اروپا، استانداردهاي زيست محيطي، مديريت ايمني و كيفيت است، عزيزان شما را خوشنود مي سازد. محصولات اين فروشگاه اينترنتي را شركت تهران پيلتن مي سازد.
محصولات اين فروشگاه آنلاين كه با فناوري پيشرفته تهيه مي شود، شامل لوازم منزل، لوازم كادويي فانتزي و لوازم آشپزخانه يا ماكت ماشين مي باشد. شما با انتخاب كالاهاي خود از سايت ويژن پلاست مي توانيد آن را در هر كجاي ايران كه باشيد درب منزل خود تحويل بگيريد. ويژن پلاست با ايجاد راه هاي ارتباطي از طريق واتس آپ به سوالات شما در خصوص محصولات خود پاسخ مي گويد. محصولات اين شركت خدمات پس از فروش دارد و پشتيباني نيز مي شوند.

 

بهترين منابع كنكور تجربي در دروس عمومي

۵۰ بازديد

بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع كنكور تجربي ، از مهمترين نكات براي موفقيت در كنكور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره كرد. منابعي كه شما بتوانيد با آنها به موفقيتي كه در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشكلاتي كه دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند مي‌توان به اطلاعات كم آنها در مورد منابع مناسب كنكور اشاره كرد. دانش‌آموزان بايد بدانند كه براي رسيدن به اهداف خود در كنكور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين كنكور و براي اين عرصه رقابتي آماده كند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد كرد كه هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و كامل يكجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع كنكور را براي كنكور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي كنيم.

همان گونه كه يك جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت كند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده كند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يك دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه كنكور براي اينكه بتوانيم در كنكور خود موفق باشيم. بايد همانگونه كه از يك موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي كنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين كنكور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده كنيم.

بهترين منابع كنكور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه كه مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان كنكوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين كه دانش آموز بتواند در كنكور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به كمك منابع بسيار مناسب و خوب و جامع كامل كند.

منابع كنكور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در كنكور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان كنكور بايد بتوانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود كه مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي كرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در كنكور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پكيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پكيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پكيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت كم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز كمك كرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع كنكور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم كنكور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شك مي‌تواند مشكل ساز ترين درس كنكور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يك آسانسور تشبيه كرد. اين درس نيز ?? درصد در كنكور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت كه ضريب اين درس دو است و ضريب كمتري دارد. سوالات درس عربي در كنكور به اين صورت دسته بندي مي شود كه ? عدد ترجمه 4 عدد درك مطلب ، 5 تست تشكيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده كرد و دانش‌آموزان با استفاده از پكيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • عربي جامع كنكور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يكي ديگر از دروس كنكور درس دين و زندگي است كه داراي ضريب ? در كنكور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري ?? است كه اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي كسب كنند. به طور معمول تست هاي كنكور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذكر است در كنكور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شك بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پكيج دين و زندگي موسسه كنكوري حرف آخر است كه با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي كل دين و زندگي شما را جمع كرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب كنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درك مطلب و واژگان و كلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند كه دركه مطلب معمولاً  ?الي ?? است كه شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات كه شامل ?الي? است. بخش بعدي كلوز تست است كه شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را كامل كند كه اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پكيج پيشنهادي ما به شما پكيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تكنيك هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در كمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درك مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • كتاب بانك سوالات زبان جامع كنكور

 

بهترين منابع كنكور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت كنكور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا كند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحكممي كند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب كند. حال ما بهترين منابع كنكور را به شما معرفي مي كنيم.

1 -  رياضيات

يكي از مهم ترين دروس در كنكور رياضيات است. دانش آموزان كه به دنبال يك آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و كاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره كرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در كنكور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پكيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند كه مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پكيج است و به شما كمك مي كند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش كرده و فقط به درصد 100 در اين درس فكر كنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي كولاكي عجيب به پا كرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و تركيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يكي از مهم ترين دروس براي كنكور تجربي زيست شناسي است كه ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه كنكور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي كمك به دانش آموزان در اين درس دو پكيج فوق العاده معرفي مي كند اول اين پكيج براي داوطلبان نيز كه تا كنكور فرصت كمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندك خود را براي كنكور آماده كند پكيج ???? زيست موسسه حرف آخر بهترين پكيج در اين زمينه است. دومين پكيج در اين درس و جامع زيست است كه شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي كتاب الگو تا رتبه كه نكات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيك
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيك

درس فيزيك نيز از سخت ترين دروس كنكور سراسري است كه داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينكه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده كرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پكيج با سوالات كنكور و همين طور جايگزيني الگو هاي كم به جاي نكته هاي تست زني زياد باعث شده اين پكيج به محبوب ترين پكيج فيزيك كشور تبديل شود.

منابع فيزيك حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • فيزيك سال دهم
  • فيزيك سال يازدهم
  • فيزيك سينماتيك
  • فيزيك ديناميك
  • فيزيك نوسان و موج
  • فيزيك موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترك كنكور سراسري رياضي و تجربي است. استاد شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي كه ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس كنكور سراسري تبديل كرده است. فرض كنيد 50 درصد سوالات كنكور را فقط با 3 الگو حل كنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع كنكور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شكل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور