دوربين حرارتي بولت هايك ويژن ، جايزه محصول نوآورانه نمايشگاه Security and Fire Excellence 2019 را گرفت !

۲۲ بازديد

دوربين حرارتي بولت هايك ويژن ، جايزه محصول نوآورانه نمايشگاه Security and Fire Excellence 2019 را گرفت !

هايك ويژن پس از دريافت جوايز متعددي از جمله IFSEC و FIREX ، توانست جايزه محصول نوآورانه نمايشگاه Security and Fire Excellence 2019 لندن را دريافت كند . اين جايزه به دوربين مداربسته  حرارتي بولت DS-2TD2136 تعلق گرفت . اين جايزه در مراسم اهداي جوايز كه 20 نوامبر و در لندن هيلتون در پارك لين و به ميزباني شخصيت تلويزيوني تس دالي به اين شركت اهدا شد .
دوربين DS-2TD2136 هايك ويژن يك بولت حرارتي هوشمند تحت شبكه با قيمت مقرون به صرفه است كه مي تواند با كاهش نور محيط به عنوان مكمل دوربين هاي مدار بسته رنگي مورد استفاده قرار بگيرد و ديد 24 ساعته را براي كاربران به ارمغان بياورد . سيستم هوشمند پردازش تصوير ، آناليز رفتاري پيشرفته و امكان هوشمند تشخيص حرارت و آتش سوزي بصورت خودكار توسط دوربين در اين محصول كمپاني هايك ويژن طراحي و توليد شده است . كاربران با استفاده از اين دوربين مي توانند امكان بروز آتش سوزي را پيش بيني و با اقدام به موقع از وقوع آن پيشگيري كنند . دوربين بولت حرارتي هايك ويژن را مي توان با لنز هاي مختلف 7 ، 10 ، 15 ، 25 و يا 35 ميليمتري بسته به نوع پروژه ، استفاده كرد .

بيشتر بخوانيد:          تي وي تي         پكيج دوربين مداربسته

جايزه محصول نوآورانه نمايشگاه Security and Fire Excellence 2019

دوربين بولت هايك ويژن ، شعاع و زاويه ديد وسيع تري دارد و مي تواند در شرايط مختلف مانند : شب ، تابش شديد نور خورشيد ، مه شديد يا هنگام طوفان و باران با تصوير برداري حرارتي ، تجزيه تحليل دقيق تري نسبت به دوربين هاي معمولي دارد . استفاده از دوربين حرارتي كاهش آلارم هاي اشتباه و افزايش راندمان امنيتي مجموعه را در پي خواهد داشت .
جاستين هوليس ، مدير بازاريابي بخش بريتانيا و ايرلند هايك ويژن ضمن ابراز خوشحالي از دريافت جايزه محصول نوآورانه سال اضافه كرد ، كسب جوايز نمايشگاه هاي معتبر IFSEC و FIREX براي اين دوربين حرارتي تاييديه اي بر اين ادعاست كه هايك ويژن به عنوان يك شركت پيشرو در حوزه مدار بسته هميشه در تلاش بوده تا بهترين محصولات را بر اساس نياز بازار توليد و عرضه نمايد .

 

 

تنظيمات جديد وضوح تصوير به برنامه يوتيوب در اندرويد و آي او اس اضافه شد

۲۰ بازديد

تنظيمات جديد وضوح تصوير به برنامه يوتيوب در اندرويد و آي او اس اضافه شد

اخبار اپليكيشن‌ها

 

يوتيوب از امروز تنظيمات جديد وضوح تصوير را به برنامه‌هاي اندرويد و آي او اس خود اضافه كرد. تا پيش از اين، يوتيوب ليستي از رزولوشن‌هاي پخش ويديو را به همراه يك گزينه خودكار (Auto) ارائه مي‌كرد كه به برنامه اجازه مي‌داد بسته به سرعت اتصال اينترنت كاربر به طور خودكار كيفيت مناسب فيلم را انتخاب كند.

تنظيمات قديمي وضوح تصوير يوتيوب

اما الان، در منوي كيفيت ويديو (Quality)، فقط چهار گزينه مشاهده مي‌شود كه عبارتند از: خودكار (Auto)، كيفيت تصوير بالاتر (Higher picture quality)، صرفه‌جويي داده (Data saver) و پيشرفته (Advanced). گزينه خودكار هيچ تغييري نسبت به قبل نداشته و همان كاركرد هميشگي را دارد، اما گزينه كيفيت تصوير بالاتر مصرف اينترنت بيشتري داشته اما سعي مي‌كند تا بهترين خروجي ممكن را بر اساس سخت افزار گوشي شما ارائه كند. بنابراين، حتي اگر اينترنت بسيار پرسرعتي هم داشته باشيد، ممكن است برنامه كيفيت 720p را به عنوان بهترين خروجي تصوير براي گوشي شما در نظر گرفته و به سراغ كيفيت‌هاي بالاتر نرود.

بيشتر بخوانيم:  تجهيزات دوربين مداربسته   دوربين مداربسته چيست؟

تنظيمات جديد وضوح تصوير يوتيوب

در سمت مقابل، گزينه صرفه‌جويي داده، اولويت را به مصرف كمتر حجم اينترنت داده و سعي مي‌كند تا در حالي كه كيفيت خروجي مناسب و معقولي ارائه مي‌كند، مصرف داده را نيز تا حد ممكن كاهش دهد. بنابراين، در اين حالت ممكن است وضوح ويديو تا 480p كاهش پيدا كند. البته بعضي مواقع هم پيش مي‌آيد كه پس از تغيير از حالت «كيفيت تصوير بالاتر» به «صرفه‌جويي داده» هيچ تغييري در رزولوشن ويديو رخ نداده و برنامه با همان وضوح قبل به پخش ويديو ادامه مي‌دهد! بنابراين، مشخص نيست دقيقاً از چه الگوريتمي براي انتخاب رزولوشن استفاده مي‌شود.

در صورتي كه هيچ يك از گزينه‌هاي بالا رضايت شما را جلب نكرد، مي‌توانيد به سراغ گزينه چهارم يعني حالت «پيشرفته» برويد. در اين حالت، ليست تمامي رزولوشن‌هاي موجود براي پخش ويديو در اختيارتان قرار مي‌گيرد و مي‌توانيد گزينه دلخواه خود را انتخاب كنيد. البته بايد توجه داشته باشيد كه هر رزولوشن انتخابي تنها براي ويديوي در حال پخش اعمال خواهد شد و براي ويديوهاي بعدي هم بايد دوباره رزولوشن را تغيير دهيد. البته، امكان تعيين حالت رزولوشن پيش فرض در تنظيمات برنامه وجود دارد و با مراجعه به Video quality preferences در صفحه تنظيمات (Settings) مي‌توانيد گزينه مورد نظر خود را انتخاب كنيد. در اين بخش شما مي‌توانيد براي هر كدام از حالت‌هاي اينترنت سيم كارت و واي-فاي گزينه متفاوتي را به عنوان پيش فرض انتخاب كنيد كه مي‌تواند بسيار مفيد باشد.

البته دقت داشته باشيد كه امكان انتخاب گزينه پيش فرض تنها از سه گزينه «خودكار»، «كيفيت تصوير بالاتر» و «صرفه‌جويي داده» وجود دارد و نمي‌توانيد يك رزولوشن مشخص را براي همه ويديوها انتخاب كنيد.

تنظيمات پيش فرض براي هر دو حالت اينترنت سيم كارت و واي-فاي به صورت جداگانه در دسترس است.

در مجموع، تنظيمات جديد يوتيوب براي كاربران حرفه‌اي و نيمه حرفه‌اي جذابيت چنداني نداشته و تنها كار آن‌ها را براي انتخاب رزولوشن سخت‌تر كرده است، اما براي كساني كه به مفاهيم رزولوشن و ارتباط آن با مصرف داده آشنايي كافي ندارند مي‌تواند مناسب بوده و باعث صرفه‌جويي در مصرف اينترنت‌شان شود. در واقع، اين طور كه به نظر مي‌رسد،‌ هدف يوتيوب هم از اضافه كردن گزينه‌هاي جديد در واقع كمك به همين افراد بوده است.

بيشتر بخوانيد:   بهترين دوربين مدار بسته      انواع دوربين مدار بسته

تنظيمات جديد يوتيوب به صورت رسمي در برنامه‌هاي اندرويد و آي او اس آن اعمال شده، اما هنوز به صورت كامل و براي تمامي كاربران در دسترس نيست. بنابراين، در صورتي كه برنامه‌ را به آخرين نسخه به‌روز كرديد اما خبري از سيستم جديد تنظيمات رزولوشن نبود، نگران نباشيد، چرا كه به زودي براي شما هم در دسترس قرار خواهد گرفت.