در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

۳۰ بازديد

 

 

در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

 

تجربه مشكلات جنسي در برهه اي از زندگي مي تواند كاملاً طبيعي باشد. در حالي كه مشكلات و تجربيات جنسي هر كس مي تواند متفاوت باشد.

 اگر در رابطه جنسي با مشكل روبرو هستيد ممكن است احساس تنهايي و يا درماندگي كنيد ، يا حتي خجالت زده، شرمنده باشيد يا بترسيد ؛ اينها چيزهاي رايجي است كه افراد مبتلا به اختلالات جنسي احساس مي كنند .

اين احساس مي تواند منجر به اين شود كه افراد ماه ها يا حتي سال ها منتظر بمانند تا به آنها كمك شود و از آنها حمايت كنند ، زيرا آنها از گفتگو با ديگران درباره نگراني ها و تجربيات خود بسيار مي ترسند.

 

مشكلات جنسي شايع هستند و مي توانند به دلايل مختلف ايجاد شوند، در بيشتر موارد مشكلات جنسي مي تواند با چالش ها يا مشكلاتي ديگر كه در زندگي با آنها روبرو هستيد مرتبط باشد.

به عنوان مثال ؛ اگر احساس استرس داريد و افكار زيادي در ذهن شما وجود دارد ، ممكن است تمايلي به رابطه جنسي يا صميمي بودن نداشته باشيد ، اين معمولاً يك مشكل جنسي خفيف و كوتاه مدت است كه با تغيير سطح استرس و ارتباط با يك سكس تراپ در شما از بين مي رود. مشكلات پيچيده تر يا شديدتر مي توانند تأثير طولاني مدت و عميق تري داشته باشند كه مي تواند بر مناطق مختلف زندگي ، روابط و حتي جنسيت شما تأثير بگذارد.

 

اگر نگران هستيد كه ممكن است با مشكلات جنسي و عدم صميميت روبرو شويد ، مهم است كه صحبت كنيد و به دنبال كمك باشيد و از مشاوره زوج درماني استفاده كنيد .

هرچه بيشتر منتظر بمانيد ، زمان بيشتري براي بدتر شدن مشكلات يا ايجاد پيامدها در نظر خواهيد گرفت ، كمك گرفتن مي تواند ترسناك باشد اما اين اولين قدم در جهت يافتن علت مشكلات شما و كمك به شما در رفع يا مديريت آنها است.

 

گزينه پيش روي شما با مشاوره جنسي و ارتباط با سكس تراپيست

 

گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند ، مانند ؛ مشاوره جنسي كه به عنوان يك راه بسيار موثر براي رفع اختلالات جنسي در نظر گرفته مي شود ؛ مشاور جنسي مي تواند به شما در ايجاد نگرش سالمتر نسبت به رابطه جنسي و صميميت جنسي كمك كند و همچنين به بررسي مسائل اساسي كه ممكن است بر توانايي شما در آرامش و لذت بردن از رابطه جنسي تأثير بگذارد ، بپردازد.

 

چه موقع بايد براي مشكلات جنسي كمك بگيريم؟

 

 برخي از افرادي كه مشكلات جنسي دارند از درخواست كمك خودداري مي كنند ، درد و رنج در سكوت مي تواند مشكل را بدتر كند و مي تواند منجر به استرس و ناراحتي زيادي در زندگي شما و اطرافيان شما ؛ به ويژه شريك زندگي تان شود.

اگرچه مشكلات جنسي مي تواند ناشي از مسائل عميق تر در يك رابطه باشد  كه با زوج درماني به بررسي بيشتر آن نياز دارد. اما اختلال عملكرد جنسي نيز مي تواند باعث آسيب ديدن روابط شود. داشتن رابطه جنسي ، بخش مهمي از پيوند بين دو نفر در يك رابطه است و بدون آن ، يك زوج مي توانند ارتباط خود را قطع كنند ، هنگامي كه اين اتفاق مي افتد شما بايد در مورد كمك گرفتن از يك سكس تراپيست فكر كنيد.

 

منبع: https://cutt.ly/8QK2dDc

 

 

هوش مصنوعي در دوربين مداربسته

۲۱ بازديد

هوش مصنوعي در دوربين مداربسته

 

لزوم مديريت داده هاي تصويري در سيستم هاي مداربسته از جمله مسائل مهم در صنعت حفاظتي و نظارت تصويري است. به همين منظور اين صنايع همواره در تلاش براي گسترش دستگاه ها يا سيستم ذخيره سازي از طريق توسعه نرم افزارها، توليد محصولات ابداعي و جديد و ...هستند.
در سالهاي اخير تكنولوژي آنچنان به سرعت گسترش يافته به طوري كه پيشرفت هايي كه در 40 سال اخير صورت گرفته قابل مقايسه با چند صده گذشته نيست. يكي از مسائل پيشرو در فناوري هاي جديد استفاده از هوش مصنوعي در محصولات الكترونيكي است كه دوربين هاي مداربسته نيز از اين قاعده مستثني نيستند. در اين مقاله قصد داريم درباره كاربرد هوش مصنوعي در محصولات بپردازيم.

 

نارسايي هاي موجود در الگوريتم هاي هوشمند قديمي

مسئله اي كه در اينجا مطرح است برآورد تقاضاي مشتري است كه روز بروز ابعاد گسترده تري پيدا مي كند. در گذشته در سيستم هاي مداربسته قابليت هايي به شكل امروزي وجود نداشت اما رفته رفته با آمدن فناوري هاي جديدتر اين مسئله نيز برطرف شده به طوري كه هم اكنون شاهد طيف وسيعي از قابليت هاي پردازش تصويري اعم از جستجوي سوژه در تصاوير، تعقيب و رديابي هوشمند و ... هستيم.
اما موضوعي كه در حال حاضر مطرح است بسيار فراتر از قابليت هاي تصويري مذكور است. و با اينكه سيستم هاي نظارت تصويري هوشمند سال هاست كه در دسترس بوده و مورد استفاده قرار مي گيرند، اما، هنوز نتايج حاصل از آنها در حد ايده آل نيست.
يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه ادغام هوش مصنووعي با سيستم هاي مداربسته، شركت هايك ويژن است كه نام فناوري ابداعي خود را Deep learning گذاشته است. در اين فناوري سعي شده است با بكارگيري هوش مصنوعي در محصولات بسياري از نارسايي هاي سيستم هاي هوشمند قديمي در تجزيه و تحليل داده ها برطرف گردد.


از دلايل عمده افزايش محبوبيت Deep Learning در سال هاي اخير مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • توانايي پردازش داده ها در مقياس زياد
  • قدرت محاسباتي فوق العاده
  • ساختار شبكه اي


فرآيند تشخيص چهره در دوربين مداربسته يكي از قابليت هاي مهم و كارآمد است كه داراي الگوريتم هاي مختلف و پيچيده اي است. اين فرآيند داراي دو مرحله كليدي است:

  • ارزيابي سوژه و بدست آوردن اطلاعات لازم از آن
  • دسته بندي اطلاعات به دست آمده

 

ارزيابي سوژه و بدست آوردن اطلاعات لازم از آن

درجه دقت در اين مرحله فاكتور بسيار مهمي است كه مستقيما بر روي دقت الگوريتم تاثير مي گذارد. بيشتر كارهاي پردازشي و محاسباتي مربوط به اين بخش است. در دوربين هاي هوشمند قديمي طراحي الگوريتم ها توسط متخصصين نرم افزار انجام مي شد كه اساسا بر اساس شاخصه هاي ذهني بود. به همين دليل تعريف بسياري از ويژگي هاي انتزاعي به طرزي كه براي انسان قابل درك باشد بسيار سخت بود و ناچارا از بين مي رفت. در اين دسته از دوربين ها با قابليت تشخيص چهره بسياري از فاكتورهاي محيطي اعم از مكان نصب دوربين، زاويه ديد، ميزان نور در محيط بر روي كارايي اين قابليت تاثير گذار هستند كه اين يك نكته منفي در آن محسوب مي گردد. در الگوريتم هايي كه بر اساس هوش مصنوعي طراحي شده اند اما سعي شده تا به نكات ظريف و جزئي دقت شود.

دسته بندي اطلاعات به دست آمده

سوژه هاي مختلف اعم از وسايل نقليه، اشيا مختلف، افراد، حيوانات و ... داراي ويژگي هاي ظاهري مختلفي هستند و تشخيص هر كدام بر اساس الگوريتم هاي تعريف شده متفاوتي است. از آنجايي كه ويژگي هاي ظاهري يك وسيله نقليه پيچيدگي خاصي نداشته و نهايتا شامل شاخصه هايي نظير نوع آرم، ابعاد، رنگ و ...است، دوربين هاي هوشمند قديمي در تشخيص اشيا و وسايل نقليه بسيار موفق عمل مي كردند.
اما در مورد كاراكترهاي ظاهري انسان به دليل آنكه اغلب به دليل تنوع بالا و پيچيدگي زياد دچار خطا مي شدند. و بازده خوبي ندارند به همين دليل افزايش درك عمقي بواسطه طراحي الگوريتم هاي پيچيده تر در هوش مصنوعي به شدت لازمه كاركرد بهتر قابليت تشخيص چهره در دوربين هاي مداربسته است.

آشنايي با مزاياي DEEP Learning و مقايسه الگوريتم هاي آن

تكنولوژي هوش مصنوعي در هايك ويژن كه آن را با نام Deep learning مي شناسيم بر اساس پارامتر ها و الگوريتم هايي براي تشخيص المان هاي ظاهري پيچيده طراحي شده است. اين بدين معني است كه طراحي ها ديگر توسط افراد انجام نشده و مي توان آن را بر عهده ماشين ها گذاشت.
نكته جالب توجه اينكه طراحي اين تكنولوژي بر اساس عملكرد سيستم عصبي مغز انسان انجام شده و همانطور كه مغز توانايي يادگيري موضوعات و دسته بندي آنها را در لايه و سطوح مختلف خود دارد Deep learning نيز مي تواند كاراكترهاي متنوع را درك و دسته بندي كرده و اقدام لازم را در مورد آنها انجام دهد. كارايي اين سيستم در جايي بارز و مشخص مي گردد كه مي تواند اطلاعات اضافي و كم اهميت را نيز تشخيص داده و در صورت لزوم حذف كند(object abstraction) و يا اينكه اطلاعات جديدي خلق يا بازيابي(recreation) نمايد. در زير به برخي از راهكارهاي مفيد ارائه شده در Deep learning مي پردازيم:

تبديل الگوريتم هاي سطحي به عميق

مدل هاي الگوريتمي در Deep learning برخلاف انواع قديمي تر كه داراي ساختاري دو يا سه لايه بودند داراي صد ها لايه متعدد است. به همين سبب اين سيستم ها قادرند تا حجم وسيعي از اطلاعات را پردازش و دسته بندي كنند. همانطور كه گفتيم مدل Deep learning منشا گرفته از سيستم يادگيري در مغز انسان است و از فرآيند انتزاعي لايه لايه تبعيت مي كند.
هر لايه داراي شاخص و حجم پردازشي متفاوتي است و هر چه شاخص بالاتري داشته باشد مولفه هاي تعريف شده براي آن اختصاصي تر خواهند بود. مثال فرآيند يادگيري در اين غالب بدين گونه است كه يك پيام خارجي به محض دريافت از لايه هاي مختلف عبور كرده و پس از پردازش به صورت يك مفهوم و درك عميق از سوژه مورد نظر براي انسان به صورت قابل دركي نمايش داده خواهد شد.

حركت از الگوريتم هاي مشخص مصنوعي تا شناخت ويژگي ها

در مدل هوش مصنوعي Deep learning هيچگونه دخالت دستي انسان وجود ندارد و تمامي عملكردها به صورت كامپيوتري انجام مي شود. اين مدل قابليت اين را دارد كه حجم بسيار زيادي از اطلاعات را مورد پردازش قرار دهد. طبقه بندي اطلاعات در آن به اين صورت است كه هرچه سوژه مورد نظر داراي جزئيات بيشتري باشد به صورت خيلي دقيق تري براي دستگاه قابل تشخيص خواهد بود. در زير به بخشي از مزاياي اين مدل اشاره شده است:

  • دقت تشخيص بالا در تشخيص سوژه كه مي تواند با قدرت مغز انسان برابري كرده و حتي در مواردي عملكرد بهتري نيز داشته باشد.
  • قابليت تشخيص دقيق سوژه هاي مختلف از يكديگر
  • قابليت تشخيص و دسته بندي هزاران ويژگي از سوژه هاي مختلف

 

كاربردهاي محصولات مبتني بر Deep Learning

به دليل رشد و پيشرفت تكنولوژي هاي صوتي تصويري اهميت ابداع مدل هايي مانند Deep Learning بسيار افزايش مي يابد. با استفاده از اين الگو در قابليت هاي هوشمند مانند تشخيص چهره، تشخيص نفوذ، رديابي و تعقيب سوژه و ... مي توان به طور كامل انتظارات و نياز هاي كاربران را برآورده ساخت. در زير به بسياري از كاربردهاي اين مدل در سيستم هاي نظارت تصويري اشاره شده است:

  • تشخيص چهره
  • شناسايي چهره
  • تشخيص وسيله نقليه مختلف اعم از موتوردار يا بدون موتور (دوچرخه و …)
  • تشخيص آرم تجاري وسيله نقليه
  • تشخيص عابر پياده
  • تشخيص ويژگي هاي بدن انسان
  • تشخيص ويژگي هاي غير طبيعي صورت
  • تجزيه و تحليل رفتاري جمعيت، رديابي چند هدف
  • و
  1. نصب دوربين مداربسته
  2. هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته هايك ويژن
  4. دوربين مدار بسته هايك ويژن

 

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

۲۴ بازديد

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

۳۲ بازديد

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

قطع شدن صداي تلويزيون ال جي در حاليكه سيستم پخش صداي آن هنوز فعال است، اشكالي است كه غالبا در مدل هاي سري LN ال جي ايجاد مي يابد. اين اشكال به ويژه در تلويزيون هايي بيشتر است كه از مبادي غيررسمي تهران و به صورت قاچاق وارد مي شوند. تلويزيون هايي كه در ميان عموم، با نام تلويزيون هاي بانه اي از آن ها ياد مي شود. در هر حال اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي به علت مشكل در بخش بك لايت تلويزيون است و يك ضعف كارخانه اي به شمار مي آيد.

بررسي دليل قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي

اگر تلويزيون شما تصوير ندارد اما صدا دارد، اين به معناي آن است كه تنها بخش هاي دخيل در تصوير دچار اشكال شده اند و تلويزيون در بخش صدا اشكالي ندارد. براي مثال اگر تلويزيون LED شما تصوير دارد اما صدا ندارد، امكان دارد اين اشكال به علت وجود مشكل در نور پس زمينه ايجاد شده باشد.

همانگونه كه مي دانيد در تلويزيون هاي ال اي دي، نوري از پشت به صفحه نمايش تلويزيون تابيده مي شود و باعث مي شود كه تصوير در نمايشگر تلويزيون قابل ديدن شود. حال اگر لامپ هاي ال اي دي تلويزيون دچار مشكل گردند، تصوير تلويزيون هم دچار مشكل مي شود. در اين حالت اگر چه تصوير تلويزيون قطع شده است اما تلويزيون صدا دارد و ديگر كاركردهاي آن به صورت عادي صورت مي گيرد. با توجه به اين توضيحات مي توان نتيجه گرفت كه قطعي تصوير در غالب موارد به علت مشكل بك لايت ديده مي شود.

مشكل و قطعي تصوير در سري LN تلويزيون ال جي:

دليلي كه در اين مدل تلويزيونها سبب قطعي تصوير شود، اتصالي كوتاه لامپ است. اين اتصالي كوتاه در نهايت سبب تاريكي و قطع شدن تصوير تلويزيون مي شود. با قطع شدن اولين لامپ مدارات سري جريان در مدار بك لايت قطع مي شود. بعد از اين اتفاق، تصوير در يك لحظه روشن شده و چشمك مي زند و مجددا قطع مي شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LB تلويزيون ال ج:

مشكل در اين مدل شباهت زيادي به سري LN دارد با اين تفاوت كه لامپ هاي استفاده شده در اين مدل بيشتر دچار اتصالي كوتاه مي شوند. اتصالي پيش امده سبب خاموش شدن لامپ مي شود و در نهايت باعث مي شود كه بقيه لامپ ها روشن بمثل و لكه تاريكي در تصوير ديده شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LY تلويزيون ال جي:

ساختار اين مدل تلويزيون بسيار شبيه به سري LB است. با اين وجود ورودي اين مدل به بخش تعمير تلويزيون به علت قطعي تصوير بسيار كمتر از سري LB است.

مشكل و قطعي تصوير سري LS تلويزيون ال جي:

بك لايت بكاررفته در اين مدل تلويزيون از نوع يكطرفه است. لامپ هاي بك لايت در دسته هاي 20 عددي تفكيك شده و كنترل هر يك از آن ها توسط يك مدار صورت مي گيرد. اشكال قطعي تصوير در اين مدل تلويزيون ها عمدتا به صورت وقتي است و براي مثال بعد از چند دقيقه كار كردن ديده مي شود.

انواع مشكل بك لايت

قطع شدن تصوير تلويزيون امكان دارد در چند حالت اتفاق بيفتد. مشكل لامپ ها در چند حالت ايجاد مي شود كه در يك حالت باعث مي شود لامپ خراب خاموش شود ولي بقيه لامپ ها روشن بمثل. در اين حالت تصوير كلي تلويزيون قطع نمي شود اما در محل لامپ خاموش در تصوير، تاريكي ديده مي شود. در حالت ديگر مشكل لامپ ها، جريان كلي مدار هم قطع مي شود و توليد نور بك لايت متوقف مي شود. با قطع شدن نور بك لايت تصوير ديده نمي شود اما ديگر كاركرد هاي تلويزيون مثل پخش صدا و يا كاركردن كنترل به صورت عادي صورت مي گيرد.

اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا و راه حل

اشكال قطع شدن تصوير در تلويزيون هاي ال جي بيشتر در سري LN پديد مي آيد؛ اين مشكل بيشتر ناشي از ضعف تلويزيون در بخش بك لايت و برد پاور است كه در نهايت باعث سوختن لامپ هاي ال اي دي اين تلويزيون ها مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

چگون مي توان اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد را حل كرد؟

تلويزيون هاي ?? اينچ ال جي معولا داراي دو سري ال اي دي مي باشند كه بعد از مشكل يك سري وقتي تلويزيون روشن مي شود، اين سري از لامپها، يك لحظه روشن شده و مجددا به علت مشكل، تلويزيون پروتكت كرده و تصوير قطع مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

حل اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي

تعمير تلويزيون ال جي يكي ديگر از خدمات تخصصي ارائه شده در اين نمايندگي است كه با رعايت همه پارامترهاي ضروري و تخصصي اين مركز انجام مي پذيرد. خدمات مرتبط با اين تلويزيون به دست مهندساني انجام مي پذيرد كه با حضور در دوره هاي تخصصي تعمير، تسلط كاملي بر ساختار و نرم افزاري همه تلويزيون هاي ال جي يافته اند و قادر مي باشند تا با كمك جديدترين متدها و ترفندهاي تعمير اشكالات ايجاد شده در اين تلويزيون ها را مرتفع سازند.

شما كاربران گرامي مي توانيد در صورت ايجاد هر گونه اشكال و مشكل در هريك از مدل هاي تلويزيون ال جي از جمله اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا به نمايندگي ال جي مراجعه كرده و شاهد حل اشكالات پيش آمده در تلويزيون خود باشيد.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي با توجه به گستردگي تلويزيونات اين كمپاني در سطح تهران همه تلاش خود را به كاربسته تا با همكاري جمعي از مهندسان زبده و ماهر به ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات در زمينه تعمير تلويزيونات ال جي بپردازد. نمايندگي ال جي در بخش «فروش» به عرضه همه توليدات اين كمپاني و در بخش «خدمات بعد از فروش» به ارائه همه خدمات تخصصي تعمير در پشتيباني تلويزيونات ال جي مي پردازد.